prečítajte si

Spoznajte náš tím profesionálov | časť 1. – grafika, marketing, UX/UI dizajn

Predstavujeme vám tím grafikov, marketingových špecialistov, UX/UI dizajnérov, ktorý stojí za všetkými našimi projektmi, nápadmi a úspechmi.
grafik, marketing, UX/UI dizajn

Sme partia nadšených profesionálov, ktorých spája spoločná vášeň pre to, čo robíme. Naším cieľom je prinášať inovatívne riešenia, zaujímavé projekty a poskytovať služby najvyššej kvality. Pripravte sa na to, že vám odhalíme naše príbehy, profesionálne dráhy a samozrejme aj niekoľko zaujímavých faktov zo zákulisia našej práce. Veríme, že týmto spôsobom budete mať možnosť lepšie pochopiť, kto sme a čo nás motivuje k dosahovaniu našich cieľov.

Spoznajte niektorých našich členov a ich prácu 🙂

MÁRIO – MARKETINGOVÝ ŠPECIALISTA A GRAFIK

Hlavnou náplňou jeho práce je vytváranie ppc kampaní.

Pri svojej pozícií sa stretáva s klientami z rôznych oblastí a zameraní, čo mu poskytuje široký rozhľad v rámci oblasti marketingu. Jednou z jeho obľúbených častí je, že sa môže podieľať na vytváraní stratégií pre reklamné kampane, čo mu dáva možnosť nie len uplatniť jeho schopnosti, ale taktiež aj vyjadriť svoj názor.

Pri práci najradšej používa programy Goodle Ads a Meta Ads, kde vytvára, spravuje a aj analyzuje kampane. Rád ich využíva z dôvodu, že sú rýchle, efektívne a dostupné. Taktiež mu poskytujú možnosť sledovať a merať dosah danej reklamy, a následne ju optimalizovať podľa potreby. Výhodou týchto programov je, že poskytujú prístup k relevantným informáciám ako počet klikov na reklamu, či cena za klik, čo je pre vytvorenie úspešnej kampane esenciálne.

V rámci svojej pozície sa stretáva aj s prácou v grafike. Ako posledné sa naučil základy používania softvéru WordPress, ktorý slúži na vytváranie webových stránok. Je to užitočný nástroj, keďže vizuálna stránka zohráva dôležitú úlohu v rámci reklamnej kampane. Čím vizuálne príťažlivejšia reklama je, tým väčšia je aj šanca, že bude úspešná.

„Pri práci v marketingu nie sú dôležité iba analytické schopnosti, ale aj kreativita.“

MAJKA – SKÚSENÝ PROJEKT MANAŽÉR

Pozícia projektového manažéra zahŕňa širokú škálu úloh a zodpovedností. Jej primárnym cieľom je príjem a výdaj informácií klientovi. Medzi hlavnú náplň práce patria činnosti ako plánovanie projektu, vedenie projektového tímu, organizácia a koordinácia, a mnoho ďalších. Komunikácia je jednou z kľúčových častí pri tejto pozícií, keďže funguje ako medzičlánok medzi klientom a výrobou, teda ostatnými pracovníkmi.

Okrem projektového manažovania sa venuje aj emailovému marketingu. Táto pozícia zahŕňa zodpovednosť za navrhovanie, implementáciu a optimalizáciu emailových kampaní s cieľom zvýšiť povedomie o značke, podporiť angažovanosť zákazníkov a generovať predaje. Podstatnou časťou emailového marketingu je taktiež technická realizácia, kde patrí nastavenie a správa emailových kampaní pomocou nástrojov pre email marketing, monitorovanie výkonu emailových kampaní pomocou analytických nástrojov, vyhodnocovanie metrík ako otvorenosť, miera preklikov, konverzie, a mnoho ďalších dôležitých činností.

Práve na tieto činnosti najradšej používa program Leadhub, ktorý je určený na prácu s emailovým marketingom. Má ho rada z dôvodu, že s ním pracuje už dlhšiu dobu a tým pádom ho dobre ovláda. Ponúka mnoho možností, ktoré robia prácu precíznou a organizovanou, ako napríklad analýza dát v reálnom čase, či efektívne rozširovanie databázy kontaktov. Je taktiež možné ho prepojiť s e-shopom a nastaviť a upraviť všetko podľa požiadaviek klienta, od vizuálnej stránky až po automatické emaily, pre ktoré sa dajú určiť pravidlá ktorá cieľová skupina a v aký čas dostane doručený newsletter.

V poslednej dobe sa pri práci stretáva aj s umelou inteligenciou, hlavne v rámci emailového marketingu. Vďaka spolupráci s týmto nástrojom dokáže mnoho činností vykonať omnoho rýchlejšie a efektívnejšie. Dokáže tak napríklad napísať text rôznymi spôsobmi, či prísť na iné nápady a alternatívy. Využitie tohto nástroja znamená kráčať spolu s dobou, a to je v oblasti marketingu rozhodujúce.

„V dnešnej dobe je marketing veľmi dôležitý, je toho veľa na trhu a všetko ide rýchlo, a preto je kľúčové zvoliť si vhodnú stratégiu a veci naplánovať.“

MÁRIO – GRAFICKÝ DIZAJNÉR

Venuje sa rozličnej grafickej práci od návrhu log až po dizajn web stránok.

Vďaka svojej pozícii má možnosť sa neustále učiť nové veci a posúvať sa ďalej, čo aplikuje aj do svojich designov. Pri každom projekte sa stretáva s rozličnými vecami a tým nadobúda nové skúsenosti, ktoré následne uplatňuje do ďalších projektov.

Jedna zo zručností, ktorú sa počas práce nedávno naučil, je ako používať softvér WordPress. Rád ho využíva na tvorbu a budovanie web stránok, pretože je dostupný a jednoduchý na použitie.
Ďalšou výhodou jeho pozície je, že má možnosť uplatniť svoju kreativitu. Rád prichádza s čerstvými nápadmi, ktoré sú kreatívne a nezapadajú do stereotypov. Robí to jeho prácu pestrou a zaujímavou.

Pri práci najradšej používa program Figma, ktorý mu dovoľuje tvoriť veci rovnako ako iné Adobe programy, no naviac ponúka možnosť ľahko zdieľať obsah s ostatnými. Je tak perfektný pre tímovú prácu, keďže môžu na jednom projekte pracovať viacerí.

S prácou v grafike má dlhoročné skúsenosti a vďaka tomu dokáže uskutočniť Vašu predstavu presne podľa Vašich požiadaviek.

„Vždy sa to snažím robiť čo najlepšie, aby to bolo príťažlivé na oko a zaujalo človeka.“

SILVIA – GRAFIK , UX/UI DIZAJNÉR, FRONT-END DEVELOPER

Jej práca zahŕňa rôzne odvetvia od grafického dizajnu až po UX/UI dizajn. Taktiež sa venuje vývoju a programovaniu webov.

Medzi jej najpoužívanejšie programy patria programy od spoločnosti Adobe – Photoshop a Illustrator, ktoré sú neodmysliteľnou súčasťou každého grafického dizajnéra. Používa ich hlavne z dôvodu, že oba sú vyrobené rovnakou spoločnosťou, čo umožňuje jednoduché a plynulé prehadzovanie súborov medzi nimi. Taktiež ich výhodou je, že sú veľmi populárne v rámci grafického dizajnu, čím uľahčujú spoluprácu s ostatnými dizajnérmi z pohľadu zdieľania súborov.

Často sa stretáva s novinkami v odbore, a jej pozícia vyžaduje, aby s nimi držala krok. V poslednej dobe sa učí pracovať s programami, ktoré používajú umelú inteligenciu, alebo takzvane AI. Tento smer sa rozvíja rýchlo a pribúda čoraz viacej softvérov a platforiem, ktoré používajú umelú inteligenciu na tvorbu obsahu. Výhodou vedieť s nimi pracovať je, že ponúkajú mnoho možností, ako vylepšiť projekt, a taktiež celkovo uľahčujú a urýchľujú prácu. Napríklad ide o Adobe Sensei v programe Photoshop, kde je možné pri využití umelej inteligencie vygenerovať obsah či retušovať objekty. Ďalšie programy, s ktorými pracovala sú napríklad softvér Pika, Midjourney, DALL-E či ChatGPT a iné. Napriek tomu, že mnoho programov na použitie umelej inteligencie je stále len vo vývoji, rýchlo sa stávajú dôležitou súčasťou odvetvia, a je potrebné vedieť, ako ich správne využiť, aby bolo možné dosiahnuť čo najlepšie výsledky.

Napriek tomu, že jej práca dokáže byť technicky náročná, sa dokázala všetko naučiť sama, vrátane programovania. Neustála výzva a potreba zlepšovať sa, sú jedny z výhod, ktorá jej pozícia ponúka. Vďaka možnosti neprestajne sa vzdelávať a učiť sa novým veciam sa dokáže ustavične rozvíjať a posúvať sa ďalej, a to nie len v rámci odvetvia, ale aj ako človek.

„Na práci ma baví diverzita, je to vždy niečo iné a človek sa musí stále učiť.“

Zaujala Vás naša práca?

Napíšte nám

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.