Online marketing je dnes už neodmysliteľnou súčasťou podnikania. Na priblíženie sa k zákazníkom sú k dispozícii viaceré možnosti, najviac využívanými sú kampane Google Ads. Čo všetko vám ponúkajú?
Kampane Google Ads v podnikaní
Google ponúka viacero možností ako môžete osloviť potenciálnych zákazníkov, ktorí hľadajú konkrétnu službu alebo produkt. Pomôže vám tiež zvýšiť povedomie o značke, poskytnúť informácie o vašej prevádzke a podobne. Na to, aby ste všetky možnosti využili, je vhodné využívať kampane Google Ads.
Reklama vo vyhľadávaní
Medzi najviac využívané kampane Google Ads patrí reklama vo vyhľadávaní. Reklama sa zobrazuje vo výsledkoch vyhľadávania vždy navrchu a naspodku stránky. Tento typ má vysoký potenciál priviesť na stránku nových návštevníkov, preto by mal byť základom každej reklamnej stratégie.
Reklama v obsahovej sieti
Tento typ kampane Google Ads má formu bannerov, ktoré sa zobrazujú na niekoľkých miliónoch webov. Bannery tvoria obrázky kombinované s textom, vybrať si môžete statické bannery alebo bannery s animáciou. Ich využitie je veľmi široké. Pomôžu vám informovať o vašich produktoch, zvýšiť povedomie o značke a dajú sa použiť tiež na remarketing.
Nákupné kampane
Ak potrebujete podporiť predaj konkrétnych produktov, vysokú efektivitu vám prinesú nákupné kampane Google Ads. Vhodné sú predovšetkým pre e-shopy. Nákupné kampane zobrazujú návštevníkom internetu vybrané produkty z ponuky. Umiestňujú sa v obsahovej sieti a vo vyhľadávaní Google aj na partnerských weboch.
Videokampane
Na YouTube a weboch partnerov Google zaujmú videokampane. Ich výhoda spočíva v rýchlom poskytnutí väčšieho množstva informácií. Majú tiež väčší potenciál pritiahnuť pozornosť návštevníkov internetu. Použiť ich môžete na propagáciu vašich produktov alebo zvýšenie povedomia o značke.
Discovery kampane
Tento typ je nástrojom, ktorý rozšíri zásah bežnejšie využívaných foriem. Discovery kampane umožňujú osloviť publikum, ktoré je relevantné k vášmu produktu. Reklamy sa zobrazujú v Google Feede a ponúkajú vysokú mieru prispôsobenia. Ak napríklad, predávate športové oblečenie, zameriate sa na športovcov a ľudí, ktorí vyznávajú zdravý životný štýl s dostatkom pohybu.
Miestne kampane
Miestne kampane Google Ads privedú potenciálnych zákazníkov do vašej kamennej predajne. Využívajú ich preto prevádzky, pri ktorých predaj produktov vyžaduje fyzickú návštevu. Zobrazujú sa v rámci Google Maps, vo vyhľadávaní Google, na YouTube a v Gmaili.
Pred spustením každej kampane Google Ads je potrebné stanoviť cieľ, ktorý chcete dosiahnuť. Na jeho základe vybrať najvhodnejšiu formu, kľúčové slová, formát a podobne. Aby ste dosiahli čo najvyšší prínos investovaných prostriedkov, kontaktujte nás, radi vám so všetkým pomôžeme.