prečítajte si

E-commerce – 6 jednoduchých a rýchlych spôsobov ako zvýšiť návštevnosť a predaj

e-commerce

E-commerce v poslednom období zaznamenal prudký rast. Ľudia nakupujú online viac ako kedykoľvek predtým. Ak máte svoj e-commerce, chcete s ním určite dosiahnuť  zisk. Vymýšľate nové spôsoby, meníte marketingovú stratégiu, ale aj tak to nestačí? Nezúfajte, pretože v tomto článku vám prinášame 6 jednoduchých spôsobov, ako prilákať návštevníkov a zvýšiť tak svoj predaj.

1. Zamerajte sa na svojich existujúcich zákazníkov

Snažíte sa prilákať nových zákazníkov, ale ani si neuvedomíte, že robíte veľkú chybu? Prečo? Pretože sa často stáva, že noví zákazníci nakúpia u vás raz a nabudúce už po vašom obchode ani nepáchnu. Radšej sa zamerajte na existujúcich, ktorí vás už poznajú a sú s nákupom spokojní. Vymyslite napríklad vernostný program, ktorý zbiera za každý nákup body a pri dostatočnom množstve poskytne zľavu na celý nákup. Tento bonus ich priláka nakúpiť opäť.

2. Použite video ukážky

Hovorí sa, že je lepšie raz vidieť, ako stokrát počuť. V marketingovom online svete to platí dvojnásobne. Spotrebitelia strávia až o 88 %  viac času na stránkach, ktoré obsahujú aj videá. Ak predávate domáce potreby, elektroniku, natočte krátke video o tom, ako daný produkt používať. Uvidíte, že reakcia na seba nenechá dlho čakať.

3. Uvedomte si, že ľudia chcú nakupovať prostredníctvom smartfónov

To, že vaša webová stránka e-commerce je prispôsobená používateľom na počítači, je síce pekné, ale strácate tým mnoho potenciálnych zákazníkov. V dnešnom svete chcú ľudia nakupovať hlavne cez mobil a tablet. Svoj nákup môžu uskutočniť hocikde, kde sa nachádzajú. Zabezpečte si optimalizovaný web pre mobilné zariadenia.

4. Ponúknite zľavy

Možno sa to nezdá, ale len malá zľava zvýši predaj. Veľa spoločností totiž neposkytuje žiadnu zľavu. Zákazník si radšej vyberie obchod so zľavou, prečo by mal za ten istý tovar platiť viac. Ako to urobiť, aby ste nezruinovali? Jednoducho zvýšte základnú cenu a potom ju dajte do zľavy. Pozor však na nezaplatené faktúry, inak môžete potrebovať pomoc s vymáhaním nezaplatených faktúr.

5. Ukážte svoje najpredávanejšie položky

Prezentujte sa pred zákazníkom, čo najlepšie. Na domovskej stránke vytvorte kategóriu najpredávanejšie, tam ho môžu upútať produkty, ktoré sú najčastejšie kupované. Ak ponúkate veľký a široký výber produktov, práve toto môže byť ohromujúce pre nového zákazníka. V dokonalom svete sú tieto produkty najziskovejšie, takže zvýšte ich ceny.

6. Zvýšte akcie počas sviatkov

Väčšina ľudí nakupuje počas voľna a tým je víkend či sviatok. Navyše tieto špeciálne udalosti im dávajú možnosť míňať viac ako obvykle. Aktívne podporujte svoj sviatočný predaj, objavte svoje najlepšie ponuky, pridajte kategóriu nápady pre darčeky a podobne. Posielajte reklamné emaily svojmu zoznamu odberateľov s typmi na darčeky.

Dúfam, že sme vám s týmito nápadmi pomohli zvýšiť vaše podnikateľské ambície na maximum. Želáme vám, aby váš e-commerce bol prosperujúci  a patril medzi lídrov na svojom trhu.

Zaujala Vás naša práca?

Napíšte nám

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.