Sociálne siete v súčasnosti pravidelne navštevuje viac ako miliarda užívateľov. Práve preto sa stali miestom s vysokým potenciálom na získanie nových zákazníkov. Ak ste zatiaľ sociálne siete nevyužívali, v nasledujúcom článku sa dozviete, prečo je načase tak urobiť.
Sociálne siete sú miestom na stretnutie so zákazníkmi
Na firemnom profile na sociálnych sieťach môžete zdieľať a propagovať obsah, o aký sa zaujímajú vaši sledovatelia. Dochádza tu tiež k vzájomnej interakcii s nimi, čím získate neoceniteľnú možnosť dvojsmernej komunikácie. Najviac navštevovanými na Slovensku sú Facebook a Instagram. Obe sociálne siete majú svoje špecifiká, ktorým je vhodné prispôsobiť pridávané príspevky.
- Facebook ľudia navštevujú s cieľom pozrieť, aký obsah pridali ich priatelia. Zaujímajú ich tiež nové informácie a radi si prečítajú zaujímavé články. Posty na váš profil je tu potrebné pridávať minimálne dvakrát do týždňa, ideálne jedenkrát denne. Dôležitá je však ich relevantnosť a jedinečnosť.
- Instagram je sociálna sieť, ktorú navštevujú najmä mladí ľudia do 34 rokov, menšie zastúpenie majú ľudia stredného veku. Prezentácia na Instagrame by mala byť vizuálna, najviac tu oslovíte fotografiou a videom.
Viac ako propagovanie produktov
Sociálne siete sú miestom, kde môžete propagovať svoje výrobky a služby, prinesú vám však ešte oveľa viac. Pridávaním obsahu, o aký sa vaši sledovatelia zaujímajú, získate potenciál zdieľania príspevkov ďalším čitateľom. A nielen to.
Sociálne siete sú ideálnym priestorom na budovanie povedomia o vašej značke a prinášajú možnosť efektívneho využitia prostriedkov na reklamu. Reklamu na sociálnych sieťach môžete zacieliť na vybranú skupinu používateľov. Ak predávate kozmetiku pre deti, bude zacielená na ľudí, ktorí majú deti. Reklama na opravu spotrebičov sa bude zobrazovať používateľom z vašej lokality a podobne.
Ak zatiaľ nemáte profil na sociálnych sieťach, pomôžeme vám vytvoriť obsah, ktorým upútate. Radi sa postaráme aj o vašu online reklamu. Stačí nás kontaktovať.